Ruisrock 2005 -kuljetusta


Hinnasto ja liikennemuutokset olivat esillä. Linja-autoille varatun odotusalueen pysähtymiskielto ei näemmä koske kaikkia autoilijoita:
ruisrock.jpg
ruisrock.jpg
hinnasto1.jpg
hinnasto1.jpg
hinnasto2.jpg
hinnasto2.jpg
huom.jpg
huom.jpg
ei_koske.jpg
ei_koske.jpg

Jonomuodostelmia:
jono1.jpg
jono1.jpg
jono2.jpg
jono2.jpg
jono3.jpg
jono3.jpg

Rokkikuljetukset hoiti tänä vuonna LS-Liikennelinjat (eli siis Sopimus Seitsikon yritykset) ja bussit ajoivat torilta Brahenkadun kautta Ratapihankadulle, josta Pansiontietä Ruissaloon:
01.jpg
01.jpg
02.jpg
02.jpg
03.jpg
03.jpg
04.jpg
04.jpg
05.jpg
05.jpg
06.jpg
06.jpg
07.jpg
07.jpg
08.jpg
08.jpg
09.jpg
09.jpg
10.jpg
10.jpg
11.jpg
11.jpg
12.jpg
12.jpg

Matkaa taitettiin myös sekä taksein että polkupyörin:
taksit.jpg
taksit.jpg

Ruissaloon johtavilla väylillä varmistettiin, että Ruissaloon ajetaan vain asianmukaisin luvin.
tark1.jpg
tark1.jpg
tark2.jpg
tark2.jpg

Andersson ajoi Ruissalon 8-linjaa ylimääräisin autoin - välillä jopa ykkösen kilvin!
81.jpg
81.jpg
82.jpg
82.jpg
83.jpg
83.jpg
84.jpg
84.jpg

Myllyn kymppilinja oli poikkeusreitiltään poikkeusreitillä, joka sattui olemaan sen oikea reitti (toripysäkkiä joutui kuitenkin lainaamaan muilta, oma kun on työmaakäytössä):
mylly.jpg
mylly.jpg

Muuta liikennettä tarkasteltaessa todetaan mm., että suorakin reitti voi joskus olla yllättävän mutkikas ja että isot pysäkkikehikot ovat varastosta loppuneet.
ilosaari.jpg
ilosaari.jpg
jalo_46.jpg
jalo_46.jpg
lapplandspilen.jpg
lapplandspilen.jpg
paikallis_1.jpg
paikallis_1.jpg
paikallis_2.jpg
paikallis_2.jpg
pys_t7.jpg
pys_t7.jpg
tcb_229.jpg
tcb_229.jpg
vs-trafik.jpg
vs-trafik.jpg


Created by IrfanView